Skip to content

Customer Support

Amsterdam€ 14 - € 16 per uur

Functieomschrijving

Sluit je aan bij Brenger's missie om elke bestelwagen op de weg optimaal te benutten. Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten en koeriers help je ons om het iedereen naar de zin te maken: de koerier, het milieu en onze klant. Het is een win-win-win!

Vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam coördineer je onze marktplaats en creëer je een uitzonderlijke klantenservice-ervaring. Met jouw inzichten uit eerste hand draag je bij aan de voortdurende verbetering van ons platform en onze diensten. Als je een proactieve probleemoplosser bent met uitstekende communicatieve vaardigheden, solliciteer dan nu om samen met ons een revolutie teweeg te brengen in de transportsector!


Over Brenger

Brenger is een clean-tech startup, opgericht in oktober 2016 door Wisse Koedam en Derk van der Have. Sinds de zomer van 2016 is het team gegroeid van twee naar meer dan 50 collega's. Ons platform koppelt een transportverzoek van een klant aan ongebruikte ruimte in het voertuig van een koerier die al die kant op gaat. Samen transformeren we de ongelooflijk inefficiënte manier om volumineuze goederen te vervoeren. Niet alleen verminderen we de totale CO2-uitstoot in Nederland, maar we helpen koeriers ook extra geld te verdienen aan ritten die ze al van plan waren te maken. Het is een win-win-win situatie!

Wat je gaat doen

  • Wow klanten en koeriers met uitzonderlijke service via verschillende communicatiekanalen zoals chat, e-mail en telefoon.
  • De expert zijn voor vragen over transporten en specifieke orders, en snel en accuraat reageren.
  • Word een pro in het screenen van transportuitdagingen en neem de leiding over kritieke transporten.
  • Klachten afhandelen door problemen snel op te lossen en klant beoordelingen te behandelen.
  • Efficiënt terugbetalingen verwerken wanneer dat nodig is, om eerlijkheid en tevredenheid te garanderen.
  • Verzamel waardevolle feedback van klanten, om het platform van Brenger voortdurend te verbeteren.
  • Je innerlijke technische detective ontplooien door technische storingen op te sporen en te rapporteren, en het oplossen van problemen te begeleiden naar oplossingen.

Vereisten

Must-have:

  • Je bent student, wonend in Amsterdam en minimaal 6 maanden beschikbaar. 
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar, ook in het weekend en 's avonds.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels, zowel schriftelijk als mondeling.


Nice to have:

  • Positieve instelling en het leuk vinden om mensen blij te maken.
  • Je kunt onder druk werken en taken efficiënt prioriteren
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden
  • Moed om kritieke situaties snel en professioneel te de-escaleren
  • Uitstekende vaardigheden op het gebied van tijdbeheer
  • Het vermogen om snel te leren en om constructief feedback te geven en te nemen
  • Teamspeler mentaliteit die je in staat stelt om verder te denken dan je toegewezen taken
  • Een fan van ons duurzame bedrijfsmodel


Wij bieden:

  • €14 bruto per uur, inclusief 8% vakantiegeld
  • Een kantoor in het centrum van Amsterdam, met leuke collega's
  • Shiftplanning die rekening houdt met jouw beschikbaarheid
  • Regelmatige vrijdagmiddagborrels en teamuitjes
  • Vegetarische lunch (inclusief saladebar en specials)
  • Een jong, dynamisch team dat staat te popelen om een positieve impact te hebben op de wereld!


Op basis van je prestaties en de behoeften van het bedrijf, krijg je de kans om extra verantwoordelijkheden op je te nemen, zoals een functie als teamlead. Bovendien heb je de mogelijkheid om na je studie fulltime bij Brenger aan de slag te gaan, in een rol die aansluit bij jouw interesses en expertise.

Enthousiast geworden?
Klik op "solliciteren", stuur ons je CV en beantwoord een paar vragen. Als we een match zien, nemen we contact met je op om een sollicitatiegesprek te plannen en persoonlijk kennis te maken met het team. Vragen? Stuur een e-mail naar Amadeu@brenger.nl✌




of