Customer Success Manager

  • Sales
  • Amsterdam, Netherlands

Customer Success Manager

Job description

Heb jij een commerciële drive met een groen hart en ben je op zoek naar een uitdagende stap in je carrière? Wij zijn Brenger; een duurzaam transportplatform uit Amsterdam dat bezig is met één doel: de onbenutte ruimt van elke bestelbus op de weg volledig te vullen. Dit doen we door grote artikelen voor consumenten en bedrijven zo efficiënt en voordelig mogelijk te bezorgen. We zijn actief in Nederland en België maar ook zijn we bezig onze service in Duitsland en andere Europese landen uit te rollen. Daarom zijn we op zoek naar een ambitieuze Customer Success Manager die Brenger verder helpt te groeien en onze zakelijke klanten naar het volgende niveau tilt. Doe je mee?


Jouw rol

Als Customer Success Manager ben je onderdeel van het Sales team. Samen met dit nieuwe team (5 FTE) speel je een belangrijke rol om Brengers zakelijke service uit te breiden en de ambitieuze doelen te bereiken. We staan nog aan het begin en daarom is er veel mogelijk. Deze rol vraagt daarom ook veel zelfstandigheid, waarbij je snel moet kunnen schakelen tussen klanten en je collega’s. Daarnaast geven wij je veel vrijheid om initiatief te nemen, aan uitdagende projecten te werken, te leren en jezelf te ontwikkelen. 

Concreet houd jij je dagelijks bezig met de volgende verantwoordelijkheden en taken:

  • Onderhouden van contact met nieuwe en bestaande business klanten variërend van bekende woonwinkels tot ondernemende fabrikanten en speciaalzaken.

  • Leads activeren en succesvolle onboarding van nieuwe klanten

  • Ontwikkelen en beheren van schaalbare onboarding strategie van nieuwe klanten

  • Groei en behoud van nieuwe (nieuwe) accounts als strategisch adviseur

  • Actief bijdragen aan het verbeteren van processen en workflows om de service van Brenger te verbeteren

  • Interne projecten in samenwerking met andere teams om Brenger verder te laten groeien

Requirements

Wat breng jij mee?

  • Minimaal 3 jaar relevante acquisitie en account management ervaring, bij voorkeur binnen de logistiek, transport, SaaS, retail, e-commerce of marketplaces

  • HBO- of WO- werk en denkniveau

  • Klant-, service- en oplossingsgericht

  • Onderzoekend en ondernemend

  • Excellente beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits of Spaans is ook leuk!

  • Een gezonde dosis humor, nieuwsgierigheid en behulpzaamheid


Wij bieden

  • Een salaris passend bij jouw ervaring

  • Voldoende vakantiedagen en pensioen

  • Deelname aan de sales bonus regeling

  • Een contract voor één jaar voor 32 tot 40 uur in de week

  • Werkervaring in een groeiende startup met veel ontwikkelingsmogelijkheden

  • Het vieren van behaalde successen, gezamenlijke lunch, borrels en teamactiviteiten


Ga jij de uitdaging aan om Brenger te laten groeien en impact te maken?

Laat ons door middel van een korte motivatie weten waarom jij enthousiast bent over Brenger en jij als Customer Success Manager ons team wil komen versterken!


We horen graag van je!

Wil je zien wat wij doen? Kijk dan hier.