People & Talent Acquisition Manager

  • HR
  • Amsterdam, Netherlands

People & Talent Acquisition Manager

Job description

Wij zijn Brenger; een clean-tech scale-up in Amsterdam dat een duurzaam transportplatform bouwt wat de inefficiënte manier van het vervoeren van grote spullen oplost door elk busje op de weg met lege ruimte zoveel mogelijk te vullen. We staan op het punt onze diensten in heel Europa aan te bieden en zijn op zoek naar talent dat graag een positieve impact maakt! Doe je mee?

Onze missie is om elke bestelbus op de weg te vullen zodat transport goedkoper wordt, de koerier meer verdient op zijn route en CO2-uitstoot daalt. Met ons jonge en ambitieuze team (momenteel 50 man/vrouw (37 FTE) met een gemiddelde leeftijd van ±30 jaar) willen we dit doel bereiken. We willen dit team binnenkort flink gaan uitbreiden en daarvoor willen we jou graag toevoegen om samen Brenger verder uit te breiden!

 

Wat je gaat doen

Jij wordt verantwoordelijk voor alle People-zaken binnen Brenger en gaat samen met Derk (oprichter) het People-beleid verder vormgeven. Daarin is het aan de ene kant de bestaande business onderhouden en verbeteren. Het team gaat een flinke groei verder maken de komende jaren. 

Aan de andere kant willen we het Brenger team nog beter kunnen laten samenwerken en presteren. Wij geloven dat mensen het succes van het bedrijf bepalen. Daarom zijn wij actief bezig hoe we zoveel mogelijk informatie kunnen delen met het team en iedereen betrokken is bij de doelen willen bereiken. Zo is er bijvoorbeeld een ritme waarin we informatie delen: elk kwartaal bepalen we samen de doelen, maandelijks worden de doelen geëvalueerd en elke week op maandag geeft elk team een update over wat er speelt en wat de focus is. 

Dit is een voorbeeld van de open cultuur in het bedrijf. Daarnaast hebben we dus een jong team met wie we allerlei leuke dingen doen, en dat team willen we het komende jaar internationaal gaan uitbreiden. Jij zal hierin het middelpunt worden om nieuwe mensen aan te nemen en de huidige werknemers goed te kunnen begeleiden. Daarin krijg je veel ruimte om te leren en ontdekken wat ervoor nodig is om een goed HR-beleid te voeren.

Samengevat:

  • Het meest belangrijke: jij bent er voor de werknemers van Brenger en helpt hen met alle People gerelateerde vragen.

  • Je bent naar buiten toe het gezicht voor nieuw talent en begeleidt het gehele recruitment-proces: van het uploaden, zoeken naar kandidaten, het uiteindelijke contract tot het uiteindelijk inwerken.

  • Verantwoordelijk voor het ontwikkelen van HR instrumenten, waaronder het performance management.

  • Versterken van de Brenger-cultuur in allerlei vormen (bv team events).

  • Verantwoordelijk voor administratie: contracten, vakantiedagen, etc. 

Requirements

  • +4 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Minimaal HBO opleiding in HR, communicatie, business of een andere gerelateerde studie
  • Ondernemend karakter
  • Gestructureerd
  • Zelfstandig
  • Communicatief vaardig
  • Doelgericht


Wij bieden

  • Veel vrijheid om eigen initiatieven te ontwikkelen en uit te werken.

  • De kans om veel te leren en verder te groeien in een snelgroeiende scale-up.

  • Een contract voor één jaar voor 32 tot 40 uur in de week

  • Het vieren van behaalde successen, gezamenlijke lunch, borrels en teamactiviteiten

  • Een jong en hecht team van ± in totaal 50 man/vrouw met een gemiddelde leeftijd van ± 30 jaar

Ga jij de uitdaging aan om Brenger te laten groeien en impact te maken?

Laat ons door middel van een korte motivatie weten waarom jij enthousiast bent over Brenger en jij al People & Talent Acquisition Manager ons team wil komen versterken!


We horen graag van je!

Wil je zien wat wij doen? Kijk dan hier.