Overslaan naar content

Customer Success Specialist (Koeriers)

  • € 2.400 - € 2.885 per maand

Als Customer Success Specialist (Koeriers) in ons Customer Solutions team ben jij de stem van onze koeriers. Zie je kansen om dingen beter te maken? Dan ga jij ervoor om dat te regelen!

Functieomschrijving

Bij Brenger maken we er werk van om het vervoer van grote spullen – van A naar Brenger – slimmer, sneller en groener te maken. Ons platform helpt koeriers meer te verdienen en biedt klanten betaalbaar transport voor grote items zoals bedden, fietsen en banken. Sinds onze start in 2016 hebben we ruim 14,8 miljoen kilometer en meer dan 4.372 ton CO2 bespaard. 


Als Koerier Specialist in ons Customer Solutions team ben je verantwoordelijk voor het vertegenwoordigen van de stem van de koeriers. Je zorgt ervoor dat alle koeriers eerlijk en professioneel worden behandeld en dat hun feedback wordt gehoord en beantwoord. Daarnaast zorg je voor de onboarding van koeriers, houd je hun prestaties nauwlettend in de gaten en onderneem je proactief actie om problemen op te lossen of verbeteringen door te voeren waar nodig.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je zorgt voor de onboarding, training en begeleiding van teamgenoten en houdt toezicht op hun werkzaamheden om de dagelijkse operatie soepel te laten verlopen.

  • Uitvoering van wekelijkse operaties:

    • Zorgen dat alle binnenkomende tickets worden beantwoord;

    • Opvolgen van kwaliteitsindicatoren bij koeriers (zoals klachten en schades);

    • Afhandelen van financiële taken rondom koerier uitbetalingen;

    • Beantwoorden van koerier feedback.

  • Samen met het team werk je aan de ontwikkeling van werkprocessen voor de koeriers en zorg je voor duidelijke documentatie hiervan.

  • Jij bent de vertegenwoordiger van de koerier in de ontwikkeling van de customer journey & employee journey en denkt actief mee in verbeteringen.

  • Bij escalaties neem jij het voortouw om deze effectief op te lossen.

  • Tijdens drukke periodes fungeer jij als back-up om waar nodig operationele ondersteuning te bieden.

Wat je bereikt in je eerste jaar:

In de eerste 100 dagen krijg je een goed beeld van de dagelijkse en wekelijkse operaties van het Customer Solutions team. Je voert zelfstandig de verantwoordelijkheden binnen deze processen uit. Je begint met het trainen, begeleiden en inwerken van nieuwe medewerkers. Daarnaast draag je eerste inzichten aan voor mogelijke verbeteringen binnen het Koeriers team om de werkwijze te optimaliseren.

Na een jaar ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse en wekelijkse operaties voor koeriers en het aanspreekpunt voor alle vragen hierover. Je hebt diverse verbeteringen geïdentificeerd en succesvol doorgevoerd. Daarnaast ben je een zelfverzekerde trainer voor het (parttime) Customer Solutions team en zorg je ervoor dat zij goed voorbereid en effectief kunnen werken.

Vereisten

Jij hebt:

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een klantgerichte of operationele rol.

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

  • Sterke probleemoplossende en organisatorische vaardigheden.

  • Klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden.

  • Flexibel en in staat om je snel aan te passen aan veranderende situaties.

Waarom Brenger?

  • Een salaris van €2.400 tot €2.885 per maand op basis van een 40-urige werkweek, exclusief 8% vakantiegeld.

  • 25 vakantiedagen, plus extra dagen om speciale momenten in het leven te vieren (waaronder je verjaardag!).

  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer (buiten Amsterdam).

  • Een MacBook ter ondersteuning van je werk.

  • Fietslease plan via Lease a Bike

  • Een fulltime functie (32-40 uur). 

  • Een kantoor in hartje Amsterdam naast het Vondelpark.

  • Vegetarische lunch, snacks en vers fruit.

  • Ervaring in een dynamische startup met volop ontwikkelingsmogelijkheden én een jong, energiek team dat ook na werktijd leuke dingen doet.

Klaar voor een nieuwe route?
Ben jij klaar om impact te maken en bij te dragen aan onze missie om elke koeriersbus op de weg vol te krijgen? Solliciteer snel!

Recruitment process:

  1. Kennismakingsgesprek: Een korte call met Julie (People & Culture) om elkaar beter te leren kennen.

  2. Eerste interview: Een gesprek met Julie en onze Customer Solutions Manager, Amadeu.

  3. Tweede interview + case: Je presenteert een case tijdens een gesprek met Amadeu en onze COO, Tjeerd.

Zijn we beiden enthousiast over de match? Dan ontvang je een aanbod om ons team te versterken! 🚀 Heb je vragen? Neem gerust contact op via julie@brenger.nl.

Twijfel je of je aan alle vereisten voldoet? Geen zorgen! Uit onderzoek blijkt dat mensen uit ondervertegenwoordigde groepen soms aarzelen om te solliciteren als ze niet aan alle criteria voldoen. Maar weet je wat? Ook wij passen niet perfect in hokjes. Ons bedrijf staat voor gelijke kansen en het omarmen van diversiteit op de werkvloer. Dus zelfs als je jezelf niet perfect in ons huidige team ziet passen, moedigen we je aan om toch te solliciteren.

of





Our office

We're very happy to welcome you at our office, where we meet, work and have a lot of fun. See you at: Vossiusstraat 3, 1071 AB Amsterdam