Customer Success Specialist (Koeriers)
- €2,400 - €2,885 per month
Als Customer Success Specialist (Koeriers) in ons Customer Solutions team ben jij de stem van onze koeriers. Zie je kansen om dingen beter te maken? Dan ga jij ervoor om dat te regelen!
Job description
Bij Brenger maken we het vervoer van grote spullen slimmer, sneller en groener – van A naar Brenger. Ons clean-tech platform verbetert de benutting van elke bus, waardoor we inefficiënties in bulky goods transport oplossen. Dit biedt koeriers meer inkomsten en klanten betaalbaar transport voor items zoals bedden, fietsen en banken. We dragen bij aan duurzaamheid door CO₂ te besparen en integreren met platforms zoals Marktplaats om de service nog toegankelijker te maken. Sinds 2016 hebben we al 14,8 miljoen kilometer bespaard en meer dan 4.372 ton CO₂-uitstoot verminderd.
Als Customer Success Specialist (Koeriers) in ons Customer Solutions team ben jij de stem van onze koeriers. Je begeleidt hen bij onboarding, monitort prestaties en zorgt ervoor dat ze eerlijk en professioneel worden behandeld en dat hun feedback écht wordt gehoord. Bij problemen neem je direct contact op met koeriers of stem je af met je team om snel tot een oplossing te komen. Met jouw klantgerichte aanpak verbeter je continu de samenwerking en processen, zodat koeriers en klanten optimaal worden bediend.
Jouw verantwoordelijkheden:
Je zorgt voor de onboarding en begeleiding van nieuwe koeriers, zodat ze goed voorbereid aan de slag kunnen. Daarnaast geef je trainingen om hun kennis en vaardigheden te versterken.
Uitvoering van wekelijkse operaties:
Zorgen dat alle binnenkomende tickets worden beantwoord;
Opvolgen van kwaliteitsindicatoren bij koeriers (zoals klachten en schades);
Afhandelen van financiële taken rondom koerier uitbetalingen;
Beantwoorden van koerier vragen en feedback.
Samen met je team verbeter je werkprocessen voor onze koeriers en zorg je dat alles duidelijk wordt vastgelegd.
Je onderhoudt sterke relaties met de koeriers en verwerkt hun feedback in de customer en employee journey, zodat de ervaringen van zowel koeriers als klanten verbeteren.
Bij escalaties neem jij het voortouw om deze effectief op te lossen.Je zorgt voor duidelijke communicatie en zorgt voor duurzame oplossingen.
Je zorgt voor de onboarding, training en begeleiding van teamgenoten en houd je overzicht op hun werk om ervoor te zorgen dat alles in de dagelijkse operatie soepel verloopt.
Tijdens drukke periodes fungeer jij als back-up om waar nodig operationele ondersteuning te bieden.
Wat je bereikt in je eerste jaar:
Na 100 dagen: Je hebt een volledig beeld van de dagelijkse en wekelijkse operaties. Je voert zelfstandig je verantwoordelijkheden uit en begint met het trainen en begeleiden van nieuwe teamleden. Daarnaast draag je je eerste verbeteringsvoorstellen aan.
Na 1 jaar: Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en wekelijkse operaties rondom koeriers. Je hebt meerdere verbeteringen succesvol doorgevoerd en bent een zelfverzekerde trainer voor het Customer Solutions team. Jij zorgt ervoor dat alle teamleden effectief en voorbereid hun werk kunnen doen.
Job requirements
Jij hebt:
Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een klantgerichte of operationele rol.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Sterke probleemoplossende en organisatorische vaardigheden.
Klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Flexibel en in staat om je snel aan te passen aan veranderende situaties.
Waarom Brenger?
Een salaris van €2.400 tot €2.885 per maand op basis van een 40-urige werkweek, exclusief 8% vakantiegeld.
25 vakantiedagen, plus extra dagen om speciale momenten in het leven te vieren (waaronder je verjaardag!).
Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer (buiten Amsterdam).
Een MacBook ter ondersteuning van je werk.
Fietslease plan via Lease a Bike
Een fulltime functie (32-40 uur).
Een kantoor in hartje Amsterdam naast het Vondelpark.
Vegetarische lunch, snacks en vers fruit.
Ervaring in een dynamische startup met volop ontwikkelingsmogelijkheden én een jong, energiek team dat ook na werktijd leuke dingen doet.
Klaar voor een nieuwe route?
Ben jij klaar om impact te maken en bij te dragen aan onze missie om elke koeriersbus op de weg vol te krijgen? Solliciteer snel!
Recruitment process:
Kennismakingsgesprek: Een korte call met Julie (People & Culture) om elkaar beter te leren kennen.
Eerste interview: Een gesprek met Julie en onze Customer Solutions Manager, Amadeu.
Tweede interview + case: Je presenteert een case tijdens een gesprek met Amadeu en onze COO, Tjeerd.
Zijn we beiden enthousiast over de match? Dan ontvang je een aanbod om ons team te versterken! 🚀 Heb je vragen? Neem gerust contact op via julie@brenger.nl.
Twijfel je of je aan alle vereisten voldoet? Geen zorgen! Uit onderzoek blijkt dat mensen uit ondervertegenwoordigde groepen soms aarzelen om te solliciteren als ze niet aan alle criteria voldoen. Maar weet je wat? Ook wij passen niet perfect in hokjes. Ons bedrijf staat voor gelijke kansen en het omarmen van diversiteit op de werkvloer. Dus zelfs als je jezelf niet perfect in ons huidige team ziet passen, moedigen we je aan om toch te solliciteren.
or
All done!
Your application has been successfully submitted!
Our office
We're very happy to welcome you at our office, where we meet, work and have a lot of fun. See you at: Vossiusstraat 3, 1071 AB Amsterdam